راهی برای فشار آوردن به ماهیچه های شکم درحال پیاده روی

داروینه – ورزش و تناسب اندام | به گزارش داروینه؛ پیاده روی یکی از ورزش های موثر برای داشتن چسم و روح سالم است. اما می توانید با کمی فکر و زرنگی؛ در حالی که پیاده روی می کنید به قسمت های مختلف بدن خود مانند شکم فشار بیارید تا سود بیشتری از ورزش کردن ببرید. موارد زیر را به خاطر بسپارید.

دست های خود را تکان دهید

حرکت دادن بازوها در طول پیاده روی نه تنها باعث می شود که شما سریعتر حرکت کنید، بلکه سبب شده تا کالری بیشتری بسوزانید و این کالری سوزی هم در قسمت بالایی بدن شما باشد و هم در قسمت پایین. حال برای اینکه عضلات شکم خود را نیز درگیر کرده و فشار را روی مرکز بدن خود بیاورید، کافیست تا یک پا را در مقابل پای دیگر قرار دهید. این کار باعث می شود فشار عمیق روی ماهیچه های لگنی می شود همچنین این فشار را می توانید روی ران های خود نیز بیاورید. با حرکت بیشتر دست ها و همچنین سریع تر حرکت دادن پاها باعث کالری سوزی بیشتر و آب کردن چربی های شکم خواهید شد.

در سطح شیب دار پیاده روی کنید

پیاده روی کردن در سطح شیب دار نه تنها باعث فشار بیشتر روی ماهیچه های لگن شما می شود، بلکه فواید دیگری نیز دارد. هر تمرینی که فشار را روی شما بیشتر کند سبب کالری سوزی بیشتر و بیشتر شدن حجم عضلانی ماهیچه های شما خواهد شد. وقتی که حجم بدون چربی پاهای شما بیشتر شود متابولیسم شما نیز افزایش پیدا می کند و همین سبب می شود تا کالری بیشتری بسوزانید و در نتیجه کمر باریک تری داشته باشید. پیشنهاد می شود که سه بار در هفته اینگونه پیاده روی کرده و هر از گاهی تمرینات خود را کاملا در سطح شیب دار انجام دهید.

مشت زدن

مشت زدن فقط مخصوص ورزش کاران بوکس نیست. این تمرین را می توانید در پیاده روی روزانه ی خود انجام دهید و با اینکار نه تنها ضربان قلب خود را افزایش می دهید بلکه سبب افزایش متابولیسم خود نیز خواهید شد علاوه بر آن این تمرینات باعث فشار آمدن روی مرکز بدن به ویژه ماهیچه های شکم و پشت می شود. جلو بردن و بالا بردن دست ها سبب می شود تا به شکم شما فشار وارد شود. همچنین با بالا بردن دستها و کشیدنشان به عقب به ماهیچه های پشت خود نیز فشار می آورید. می توانید در طول دویدن این تمرین را بیست بار به جلو بیست بار به بالا در هر دو دقیقه تکرار کنید.